Най-мощната търговска сила:
препоръката на приятел
Някъде сред всички спонсорирани постове, туитове и снимки на котки, се случва магията: потребителите неволно споделят опита си с други марки – и техните истински истории имат реално въздействие върху решенията за закупуване.
Тук, в BUZZStore, управляваме тази магия, водейки лидерите на мнение, наречени BUZZ-ъри, около Вашата марка, за да генерират препоръки и продажби.
Желаете ли buzz за Вашата марка?
Ако пускате нов продукт на пазара или желаете да развивате марка в категория продукти, разбирате колко е важно да има до Вас хора, подкрепящи марката в обикновените разговори и в онлайн средата. Добавете сега в кампанийния си микс микро-инфлуенсър маркетинг с помощта на BUZZStore!
Създадете за Вашата марка автентично съдържание чрез бурни онлайн и офлайн разговори, след тестване у дома.
Чрез дейността им, микроинфлуенсърите консолидират доверието и могат да влияят върху възможностите за закупуване.
Освен това, имате достъп до потенциални клиенти и техните поведения при покупка.
Когато потребителите разговарят помежду си, се появява buzz маркетинг. BUZZ-ът може да се случи или между четири очи в кафене, офлайн, или пред хиляди очи, онлайн. С BUZZStore можете да превърнете тази среда в измерим канал.
Бъдете 24/7 в пряка и постоянна връзка с потребителите!
Истински хора. Истински истории.
Истински резултати.
Маркетингът с участие, наричан също така и съвместен маркетинг, е комуникационна концепция, възникнала в САЩ през 2000 г.. Днес това е интегриран инструмент в комуникационните стратегии на множество световни марки, като съвместният маркетинг представлява набор от маркетингови техники, които имат за цел стимулирането на средния потребител да участва в разработването на продукт или услуга или да ги насърчава в кръга на влияние на потребителя, чрез директна комуникация (офлайн) и онлайн, чрез социални мрежи, блогове или електронна поща, на кратко – чрез препоръка.
Марките знаят, че участващият потребител е лоялен клиент и може да повлияе на кръга си от приятели.
Доволен клиент ще разкаже опита си на другите, като по този начин той става най-добрият посланик на марката. Съветът на колега или на най-добрия си приятел ще има по-голямо въздействие в сравнение с класическата реклама или дори рекламата на знаменитост.
Днес социалните мрежи позволяват развиването на този феномен и бързо разпространение на мненията чрез оценяване, споделяне, коментари или различни разговори.
Оптимизирани разходи, максимизирани продажби
Често участието на потребителите е доброволно или стимулирано с ограничени nпозволява през същото време на марките да разберат по-добре потребителите си и да се адаптират към техните нужди. Това води до увеличаване на продажбите и вероятно до по-успешни продукти.